Gezocht: boekje Roos Gruwel

  • Peter Bee

    Beste Thassos-vrienden, wie is al eens op Thassos geweest en heeft gewandeld met het boekje van Roos Gruwel? Wij zijn op zoek naar dit boekje en zoeken iemand die het tegen kostenvergoeding wil kopiëren voor ons. Of uitlenen zodat we het zelf kunnen kopiëren en weer naar je terugsturen. Je zou ons er een heel groot plezier mee doen!

  • Jota

    Hallo Peter,

    Het boekje is op Thassos te verkrijgen. Mocht je het niet kunnen vinden, dan kom je het maar bij mij halen ;) ik woon op Thassos :)

    Het is trouwens een leuk en leerzaam boekje en de wandelingen zijn heel goed te doen, ook al moet je soms een beetje spoorzoeken omdat de natuur haar eigen gang gaat. Veel wandelplezier op Thassos!

  • Agnes Werkhoven

    Beste Thasos geïnterresseerden,

    Ook ik overweeg om naar Thassos te gaan en zou graag in het bezit willen komen van het boekje van Roos Gruwel of ISBN nummer van haar boekje, zodat ik het kan bestellen. Misschien wandel ik optioneel mee, maar misschien ga ik zelf op pad, zodat ik veel zal hebben aan het boekje.

    Gaarne reacties,

    A. Werkhvoen

  • Jota

    Hallo Agnes,

    Allereerst kan ik je Thassos van harte aanbevelen voor een wandelvakantie.

    Het boekje van Roos heeft geen ISBN nummer, maar is een gekopieerd boekwerkje met zo'n 40 pagina's A5 formaat.

    Het is dus ook niet in Nederland te koop, maar wel op Thassos zelf (zéker in Limenas). Het kost ongeveer € 7,00.

    Anders kun je ook contact opnemen met Roos via haar website.