overtocht

  • Jota

    Naar welke plaats gaan jullie? Of heb je nog niet geboekt (is misschien ook nog wat vroeg)? Anders heb ik misschien nog wel wat tips voor jullie.

  • xtel

    Wij willen graag de laatste week van aug en de eerste van sept.

    Waar we komen te zitten maakt ons niet uit, voor ons is alleen heel erg belangrijk dat we mooi zeezicht hebben en kleinschalig. Het eiland gaan we toch gewoon verkennen.

    Het zou ook niet gek zijn als er 1 of 2 restaurantjes in de buurt zijn zodat je niet iedere keer de auto moet pakken.

    Dus laat die tips maar komen, ben ik wel blij mee

  • Jota

    Zelf verhuur ik diverse woningen voor buitenlanders in het zuiden van Thassos, kijk hier. Daar zit wel iets met zeezicht bij.

    Aan de westkant ken ik een Nederlandse die appartementen verhuurd in Skala Rachoni. Maar helaas geen zeezicht, wel vlak bij zee.

    Verder bestaat er nog een Thassoshyve, daar kun je eventueel ook een oproepje plaatsen. Er is altijd wel iemand die een leuk onderkomen weet.

  • xtel

    Dank je voor de tip. Ben alleen niet zo'n hyves mens.

    Maar dat apt meerblick is wel leuk. Ik surf gewoon nog een beetje, is altijd het leukste aan vakantie zoeken.

  • Jota

    Dat is zeker zo. Veel voorpret. En als je vragen hebt kun je me gerust een mailtje sturen.

    Groeten,

    Tanja

  • ernadeden

    Hallo

    Wij gaan dinsdag op vakantie naar Thassos (stad) Wie weet hoe ik het beste kan reizen om naar kavala te gaan voor de markt op zaterdag? En wie weet waar we lekker en betaalbaar kunnen eten in thassos (stad)

  • ernadeden

    Wij gaan 28 juni naar Thassos (stad) wie kan me vertellen hoe ik het beste naar de markt kom in Kavala op zaterdag?

    En wie kan ons vertellen waar je in Thassos (stad) lekker en betaalbaar kunt eten?

  • Jota

    Je kunt ofwel met de Flying Dolphin (draagvleugelboot) vanuit Limenas naar Kavala (ik denk 30-40 min) of vanaf Prinos met de gewone ferry. In beide gevallen kom je op loopafstand van de markt aan.

    De markt is alleen 's morgens en ik raad je aan om vroeg te gaan. Op maandagmorgen is er een markt in Prinos.

    Er zijn zoveel leuke eettentjes in Limenas/Thassosstad, je moet ze gewoon uitproberen. Algemeen geld: hoe verder van de zee/boulevard hoe goedkoper, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op.

    Veel plezier op Thassos!