Hotel moonbeam

  • BP

    Over een aantal weken gaan wij voor het eerst naar Thassos en verblijven in Hotel Moonbeam (Pefkari). Graag een reactie als je daar ook bent geweest of leuke tips voor ons hebt!:)-DBedankt alvast! gr,

  • Pier

    Hallo BP,

    Gefeliciteerd dat je Thassos hebt uitgekozen om vakantie te houden.(tu)

    Het is een schitterend eiland met ontzaglijk mooi natuurschoon.

    In Pefkari zit je vlgs. mij wel goed, want het ligt tussen Limenaria en Potos in (op wandelafstand) en vanaf Pefkari ben je met een scootertje zo in Theologos.

    Ga op zondag rond het middaguur naar Theologos en dompel je onder in de Taverne Klioniki waar veel Griekse families na de kerkgang bijelkaar komen om uitgebreid te lunchen.:)-D

    Bestel mezedes en je zit goed ! Groot glas Mythos erbij………mmmmmmmmmmm !

    In Pefkari zelf ben ik niet bekend en daar kan ik dus ook niks over vertellen.

    Voor een druk strand moet je naar Psili Ammos; voor rustige stranden zit je in Skala Marion uitstekend.

    In Skala Marion kun je ook heerlijk genieten van een hapje, drankje en uitzicht op het haventje.

    Mariës is een bergdorpje op niet al te grote afstand en als je vanuit Mariës het onverharde pad doorgaat kom je bij een heel klein meertje met “watervalletje”.

    Op de boulevard van Potos is het ook helemaal niet verkeerd.B)-

    Veel plezier op Thassos en als je Tanja van Jota treft in Kalivia, doe haar dan de groeten van de lange man uit Friesland !

  • pavlos

    Hallo BP,

    Pier bedoelt met die rare tekens het dorpje T h e o l o g o s. Hij heeft dat ook aan ons gestuurd maar om e.e.a. reden gaat het niet goed. Je kunt het ook nog na lezen bij prikbord onder vakantie.

    mvgr. pavlos

  • Jota

    Nou Pier, bedankt voor de groeten hoor. Ze zijn BP vooruitgesneld :D

    BP, ik kan me aansluiten bij wat Pier zegt. En ga je het eiland wat verder verkennen, dan kan ik je zeker Kazaviti (ook wel Megalos Prinos genoemd), Panagia en de kloosters Archangelos Michail en Panteleimoni aanraden. Rustige stranden vind je overal op het eiland, gewoon even zoeken.

    Hotel Moonbeam ken ik zelf niet, maar wie weet reageert er nog wel iemand die het kent.

    In elk geval veel plezier op het mooie Thassos!

    Tanja

  • Bori

    Beste alle, bedankt voor de leuke reacties(tu)wij gaan zeker een keer eten bij Taverne Klioniki en gebruik maken van alle andere tips! Na onze vakantie laat ik weten hoe onze vakantie wasB)gr, Bori (BP)