Heimwee ?

  • Pier

    Het is al een tijdje geleden dat we op Thasos waren, maar nog steeds speelt het door ons hoofd.

    Omdat er op dit moment een topic op het prikbord Lefkas en Epirus loopt over heimwee naar je mooiste plekje,

    vraag ik me af, of dat met Thasos net zo het geval is.

    Kom op met je vakantie verhalen en foto's; ze worden gelezen en men smult er van.

    Griekenland is toch niet alleen voor de zomer; ook in de winter ben je er……….

    Met je foto's, je herinneringen, een ouzootje, noem maar op

    groetjes van

    Pier

  • Jota

    Niemand heeft geloof ik heimwee Pier, of ze teren nog op de prachtige herinneringen :)

    Ik heb natuurlijk helemaal geen heimwee, want ik ben er ook in de winter. Met een ouzootje inderdaad!

    Hopelijk zie ik je gauw nog eens op Thassos!

  • Pier

    Als de wind zou blijft als nu, dan vermoedelijk (5 slagen om de arm……..) volgend najaar.

    In de lente wordt het weer Lefkas !

    Alles goed met jullie?

    pier

  • Wim M

    Hi Pier,

    Heimwee heb je inderdaad naar huis. Maar wij zitten nog wel vol goede herinneringen.

    Begin september zijn wij nog een weekje geweest en het was geweldig (Thassos-stad). We zijn ons wel rot geschrokken van de toeristen meuk in Potos, maar dat is ondergeschikt. Wij hebben al veel mensen gewezen op Thassos en die komen allemaal vol lof terug.

    Van de zomer zijn wij op Evia geweest. Dat is een prachtig eiland en niet ingesteld op toerisme, wat wel eens voor ongemakken zorgde. Dat was een verademing na Parga vorig jaar, wat erg mooi is maar veel te toeristisch, maar het gaat over Thassos. Super eiland, betaalbaar en erg mooi.

    Groetjes,

    Wim