rustig nog hier!

  • marielle

    Jammer dat het hier (nog) zo stilletjes is! Wij zijn momenteel aan het kijken voor onze vakantie in juni. Thassos is 1 van de opties. Helaas zijn de vakantie boeken nog niet uit, dus ik moet nog even geduld hebben, ik ben namelijk heel benieuwd naar de accomodaties op thassos en natuurlijk bijbehorende prijzen.

    Dit jaar gaan we waarschijnlijk met 7 personen, mijn man en ik met onze dan 11 maanden oude dochter, mijn ouders en misschien mijn nichtje met haar partner. Normaal zitten we gewoon in een studiootje, maar misschien is een 2 kamer app. met onze dochter nu wel handig. En ook mijn ouders willen toch wel een tikkie luxer ;) . Maarja, vanzelfsprekend wordt het dan wat duurder, dus ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke aanbiedingen!

  • Jota

    Hallo Marielle,

    Misschien is dit iets voor je?

    http://www.thassos-island.de/pages/aegean_villas/

    Keurige appartementen, weg van de drukte maar Potos op loopafstand, vlak bij een mooi, rustig strand.

    Ik ken de Engelse eigenaren, lieve mensen die er alles aan zullen doen om het je naar de zin te maken.

    Je zal het alleen rechtstreeks moeten boeken, want het staat niet in de gidsen.