geboekt

  • will

    Heel inspirerend, dat koude weer van nu.

    Daarom hebben we gisteren geboekt voor alweer onze 4e vakantie naar Thassos.

    Op dinsdag 16 juni a.s. gaat het avontuur beginnen en we gaan naar App.complex(je) Blue View in Skala Potamias.

    Ietwat verhoogd gelegen met uitzicht op de gehele Golden Beach.

  • Jota

    Das een hele mooie datum Will! Rijd dan gelijk even door naar Kalivia dan drinken we een ouzo op mijn verjaardag. :)

  • will

    Hallo Jota,

    Dat we in Kalivia komen staat wel vast, omdat we van plan zijn om per auto een meerdaagse tocht te maken met als halte

    Skala Marion.

    Daar willen we overnachten en daaraan voorafgaand genieten van de kleinschaligheid van dit plaatsje, èèn van de strandjes bezoeken en 's-avonds natuurlijk uit eten aan het haventje.

    Ook zijn we van plan om van daaruit een wandeling te doen; of langs de kust via TipityBeach naar Limenaria of een zwerftocht richting Mariës.

    Omdat ik al veel had nageplozen over de omgeving staat Kalivia ook op het program !

    Het zal niet de 16e worden, maar wel in die twee weken tot 30 juni; lijkt me LEUK !

  • Jota

    Nou Will, je bent van harte welkom (ook als het niet de 16e is staat de ouzo klaar). Ons huis staat even buiten het dorp, als je de hoofdstraat van Kalivia uitloopt richting westen. En als je in het dorp vraagt naar het huis van Tanja en Jannis kom je er zeker.

    Wellicht tot dan!

  • will

    Hallo J.

    Ik heb net even jullie site bekeken en zie dat het er erg mooi uitziet.

    Ook jullie weblog is leuk. Net thuis heb ik begrepen en Jota heel erg

    blij gemaakt.

    Zoals je hebt gezien hebben we al geboekt (vooral omdat we beslist

    in Skala Potamias wilden zijn), maar jullie lokatie is zeker een optie

    voor ons 5e bezoek aan Thassos.

    Zeker met alle service die jullie verlenen, zoals bemiddelen bij autohuur

    vanaf Kavala, enz.

  • Jota

    Bedankt voor de complimenten! Als je langskomt kun je het met eigen ogen zien. Tot dan.

  • Rien

    Hallo,

    wij zijn nog steeds zoekende nadat we al 2 opties hebben geannuleerd. Het complex wat jullie hebben geboekt Will ziet er heel mooi uit, niets ten nadele van de studio van Joop(Jannis) hoor. Heb jij bij Hotelplan geboekt Will?

    Rien

  • will

    Ja Rien, we hebben bij Hotelplan geboekt.

    We waren eerst van plan om weer naar Rania te gaan (ook in Skala Potamias), maar om het

    uitzicht en ook door de positieve verhalen op www.vakantiereiswijzer.nl is het Blue View geworden.

    Er was, toen wij begin deze maand boekten, nog 1 kamer vrij voor de periode 16 - 30 juni.

    Zoals gezegd was Rania (Sudtours) onze 2e optie, omdat we daar in 2007 een heel erg leuke

    tijd hebben gehad. (en het is betaalbaar ! )

    Als 3e stond App.complex Macedonia in Potos op ons lijstje.

    Succes met zoeken en boeken en sorry voor de verlate reactie (we waren even in Brabant)

    groet

    will(em)

  • Rien

    Will,

    wij hebben gisteren een optie genomen op BlueView voor de 1ste week aug en dat hebben we gedaan omdat dat het laatste vrije app. was. Onze voorkeur gaat op dit moment nog uit naar Kalymnos maar daar moeten we nog tot woensdag over nadenken.

  • will

    Ik zit me zo af te vragen, ben je wel eens op Thassos geweest Rien? Er is op dit moment een prachtige topic op prikbord Griekenland over een wandeling naar het hoogste punt op Thassos: de Ypsario (met mooie foto's van Aleks.)

    succes met nadenken