Vakantie

  • Carla56

    Ja hoor Ingrid je kunt er nog gewoon pinnen, geen enkel probleem, er zijn genoeg pinautomaten in Thassos stad.

    Niks aantrekken van alle ape en bere verhalen want je merkt er echt niks van de mensen zijn zo ontzettend aardig allemaal, jammer dat al die verhalen in de media zo opgeblazen worden, dat verdienen deze aardige Griekse mensen niet.

    Hele fijne vakantie (ik wou dat ik ook weer terug kon) (tu)

  • Pier

    Wat mooi dat je zo hebt genoten op 1 van de allermooiste eilanden in Greece waar ik ooit ben geweest en

    draag asjeblieft uit in Nederland, dat het afgelopen moet zijn met de hetze tegen de Grieken die zo hard werken.

    Ik ben gisteren thuis gekomen vanaf Lefkas en heb ook alleen maar positieve ervaringen.

    Toen we kwamen was het als thuiskomen; we ervoeren het als een warm bad en als je dan weggaat

    en Vassilis en Margerita hebben bij het afscheid tranen in de ogen, dan weet je dat het goed was.

    We hebben nooit het gevoel gehad als wandelende portemonnee te worden gezien.

    Vertel iedereen hoe het in Griekenland is en help de massa af van het idee dat het er onveilig zou zijn en dat

    de Griek uit de euro zou willen want dat is beslist niet zo.

    Ik weet zeker dat ik zo snel mogelijk weer terug kom en of dat nou Lefkas is, Lesvos of het mooie Thassos, we zijn er welkom!

    En Jota (Tanja en Joop): groetjes uit Friesland !;)

  • Jota

    Bravo Pier!! (tu)

    Ik sluit me bij je aan, weg met die negatieve leugens.

    Als iedereen nou zijn positieve ervaringen na de vakantie deelt, dan begint het (hopelijk) eindelijk eens door te dringen bij de mensen die die (Telegraaf)verzinsels klakkeloos geloven.

  • Pier

    misschien helpt onderstaande foto die ook op Thassos gemaakt zou kunnen zijn

    Lygia, Lefkada

  • Pier

    of deze

    Skala Marion, Thassos

  • Ingrid

    Grappig, op dit stukje strand hebben wij even een drankje genomen alvorens weer verder te rijden op dit prachtige eiland.

    Heb net een berichtje achter gelaten en wilde ook een foto toevoegen maar hoe doe je dit??

    Heb er 876 gemaakt maar dat gaat zo gemakkelijk dus ga nu maar even selecteren en nagenieten.

    Groet, Ingrid.

  • Pier

    Ga naar Tinypics

    Zoek bij Bladeren een leuke foto uit

    Ga naar Upload now

    Selecteer de 2e regel en kopieer

    Ga naar dit forum en plak

    en zie daar een wonder is geschied……………….(of niet)