Thassos GEWELDIG !!!!!!!!

  • Ingrid

    Net terug van 2 geweldige weken Thassos. Boven onze verwachtingen. Ontzettend mooi eiland met heel veel groen, heel veel blauw

    en practige tochten in de bergen gemaakt met een quad. Zorg dan wel voor een goede kaart (De Zwerver in Groningen) Zo rij je door het mooie bos en zo zit je op een top met schitterend uitzicht. Buiten de bekende stranden om zijn er heel veel baaitjes voor de rust zoeker. Wij zaten in Limenas (thassos-stad) in hotel Aethria en het was prima in orde. Voor tips mag je best mailen. e.visser70@chello.nl

    Ennuh……net als Pier op Lefkas had ik ook een brokje in de keel bij het verlaten van dit prachtige eiland.

    Voor wie nog gaat……..veeeeel plezier.

    Ingrid.

  • Pier

    Kijk, dat zijn goede berichten !

    En hoe was de bevolking? Stenen door de ruit gehad zeker?

    En natuurlijk deden de pinautomaten het ook niet en daarom op een houtje moeten bijten…………

    Haha, alle berichten van Wilders en De Jager ten spijt: de Grieken blijven een hartverwarmend volk

    en kunnen onze steun beter gebruiken dan Den Haag ons wil doen geloven !

    Je gaat vast nog wel eens terug Ingrid, als ik je verhaal zo lees(tu)

  • Wim M

    Ingrid,

    Wat leuk om te lezen! Geweldig dat je (jullie) het er zo naar de zin gehad hebben.

    Het hotel is heerlijk en in het centrum. Thassos is een prachtig eiland, Griekenland in een notendop.

    Ik wens je veel napret,

    Wim

  • Jota

    Wat heerlijk Ingrid dat het zo goed bevallen is.

    Maar ik had dan ook niet anders verwacht ;)

    Je komt vast nog wel eens terug, want er is hier zoveel te zien.

    Probeer dan eens een ander jaargetijde (als dat kan), dan ziet Thassos er weer anders uit.

  • Pier

    Na al deze inspirerende teksten is het nu tijd voor:

    DE FOTO'S !

    Kom maar op; wij zijn er klaar voor……….:)

  • Ingrid

    Pier, je hebt me in een vorig bericht uitgelegd hoe ik een foto zou toe moeten voegen maaaaar…waar vind ik tinypics enz??

    Ik dacht even wat foto's toe te voegen maar kom er niet uit hoor.

    Mocht het niet lukken dan zet ik er wel een paar op sunweb of zoover.

    Gr, Ingrid.

  • Pier

    Ik vind het zo sneu voor je.

    Gewoon op Google Tinypics in toetsen en dan op zoeken drukken.

    Je komt er vast uit (niet te snel opgeven……..)(tu)

  • Ingrid

    limenas
    westkust
    zuidkust
    bergwand oosten
    vanaf 1135 meter zicht limenas
    bosweg bij kastro binnenland
    vanaf ypsariou 1206 meter zicht op golden beach
    zuidoost kust
    terras limenaria
  • Jota

    Mooie foto's Ingrid! Dat geeft aardig de schoonheid van Thassos weer.

    Je hebt ook een paar juweeltjes gevonden zie ik ;-)

  • Aleks

    Thassos is mooi he? De foto “zuidoost Kust” is Livadi Beach, ik weet niet of je daar op het strand bent geweest maar dit is 1 van mijn favoriete stranden, zo mooi…..

    De foto “zuidkust” is het natuurlijke zwembad Giola. Om er in te zwemmen is prachtig , alleen zorg er wel voor dat je zwemschoenen draagt want op de bodem liggen zeeegels en ik hoef, denk ik, niemand te vertellen, hoe pijnlijk dit kan zijn.