Restaurantjes in Thassos-Stad

  • Dolfietje1234

    Hallo Griekenlandfans,

    Ik ben benieuwd naar welke restaurantjes wij echt moeten gaan in Thassos-Stad? Welke zijn echt de moeite waard en ook goed qua prijs-kwaliteitverhouding?

    Is het in Thassos ook zo dat je vaak nog wat meloen etc. na krijgt van de eigenaren? Dit zijn wij altijd gewend op andere Griekse eilanden en ik ben benieuwd of dat hier ook zo is.

    Weer bedankt voor jullie reacties!

    Groetjes Evelien

  • Jota

    Ik woon zelf in het zuiden van het eiland, dus ken niet zo veel restaurantjes in Limenas. Zeker moet je Mesogeios proberen! Dat ligt vlak bij de ferryhaven.

    Op Thassos krijg je over het algemeen wat fruit of zoetigheid na de maaltijd.

  • Aleks

    Als je geen meloen krijgt, sla je de restaurants dan over?? Is is dit echt waar je zo benieuwd naar bent?? :) Een portie fruit kost je kost je nog geen 2 euro en in de winkel is meloen zowat gratis hahaha

    Visrestaurant Simi aan de oude haven is goed. Over zijn de resturants in dat gedeelte wel ok. Vermijd aub de restaurants aan de boulevard, waar de obers buiten staan en je naar binnen proberen te lokken, op een irritante en vervelende manier. Ik ben er 1 keer ingetrapt en doe dat dus nooit meer, kwaliteit is erg matig en alles is erg gehaast.

  • Ingrid

    Wij waren erg te spreken over DOUKAS/THASSIAN is 1 restaurant geworden. Zit aan de haven t.o de taxiboot.

    Je krijgt om te beginnen een ouzo, eten is PRIMA, na krijg je een zoetigheidje of mini ijsje én koffie met een sterk drankje.

    In een zijstraatje van de winkelstraat zitten een aantal restaurantjes waaronder ZORBAS, ook heel goed én meloen na.

    Het restaurantje daar tegenover en 2 verderop zijn ook goed. maar DOUKAS vonden wij de beste!

    Fijne vakantie.

  • Dolfietje1234

    Wat een goede tips allemaal, nu krijg ik nog meer zin in de vakantie!

    Bedankt, efcharisto!