het is zo stil hier

  • Annet

    Tjonge, wat is het stil op het PB!

    Ik neem aan dat er toch al wel wat vakantieganfers zijn gearriveerd op Thassos.

    Anders helpen we de Thassioten niet de zomer door..B)

    Ik wil al wel maar moet nog even 3 maandjes geduld hebben..gelukkig is nu hier toch ook t zonnetje gaan schijnen..

    Voor iedereen die gaat : Kales Diakopes, oftewel Fijne vakantie!

    Groetjes, Annet

  • Hannie

    Dat vonden Pier en ik ook al:S

    Ik had wel verwacht dat er mensen met vragen zouden zijn.

    Wij vertrekken de 18e voor 2 weken en hebben er heel veel zin in.

    Hele positieve reakties gehoord over Thassos en kijken er naar uit om alles zelf te ontdekkenB)

    Ik zal ook zeker laten weten hoe het ons bevallen is (td) of (tu)

    Groetjes

  • Wim M

    Het is niet alleen hier stil! Wij zijn nu op Leros en je kan hier een kogel afschieten. Veel kleiner dan Thassos maar geen reden om niet te komen. Dit prachtige appartementencomplex is op 3 kamers na leeg! Volgende week een paar dagen naar Patmos, waarvan ik hoorde dat

    het daar ook al zo stil is.

    Groetjes,

    Wim

  • Annet

    O wat heerlijk Wim dat je al in Griekenland bent! Ik ga langzaam aftellen naar 3 september.

    Leros kun je niet rechtstreeks op vluegen toch? Alleen per boot te komen toch.

    Een Griekse kennis heeft daar een huisje en heeft er fotos van laten zien. Ze wonen zelf op Rhodos. Haar man us aannemer en was daar vlak bij zee een huisje aan het bouwen.

    Maar dat is inderdaad nog een rustiger eiland, jij en de bewoners nu dus ;-)

    En Hannie over 4 dagen al naar Thassos! Heerlijk! Ook voor de 1e keer, net als wij straks…

    Kan me alleen maar voorstellen dat het (tu) zal zijn.

    Welke accomodatie en welke plaats gaan jullie?

    Wij in Thassos , Maryan Epavlis. Wij willen ook nog een nachtje vasteland doen. Naar Fillippi en ook de stad Kavala heeft oudheden om te bekjjken. Dan in Thassos al dicht bij de boten.

    Alvast succes met inpakken en een mooie vakantie toegewenst!

    Groetjes, Annet

  • Hannie

    Hoi Annet

    Gaat nu opschieten en ik krijg al echt de kriebels ;) Thassos is idd. voor ons de eerste keer.

    Wij gaan naar Makedonia in Potos, schijnt ook erg leuk te zijn. Waar jullie naartoe gaan heb ik ook goede berichten over gehoord, daar hebben kennissen gezeten.

    Het wordt alleen wel een lange reis. We hebben een tussenlanding op Lesbos en dat houdt erg op.

    We vertrekken om 5.55 en landen pas op Kavala om 11.45 en dan de ferry op. En van slapen zal ook niet veel komen denk ik hahaha!

    Ik laat wel weten hoe het ons is bevallen!

    Groetjes

  • Wim M

    Hoi Annet,

    Ja het is hier heerlijk rustig en een prachtig, maar erg klein eiland.

    We hebben een overnachting op Kos moeten maken omdat we een middagvlucht hadden.

    (Wat een kermis daar) er komen alleen al uit Nederland 4 vluchten aan op donderdag.

    Op Thassos ga je het geweldig vinden! Het gezellige centrum van Thassos-stad en de gein van het kijken naar de drukte bij de veerboten.

    Een uitstapje naar het vasteland , naar Phillippi, Xanthi, Drama en de Nestosvallei zijn een aanrader.

    Veel plezier met je voorpret,

    Wim