Bestaan er anno 2024 nog videotheken in Nederland?

Of is er een einddatum wanneer de laatste videotheek sloot?
En welke videotheken zijn dat dan?
OF
Welke videotheek was de laatste?

een week geleden
in: Winkels
tinus1969
een week geleden
En wat is nou het antwoord?
ronron1212
een week geleden
@tinus1969 Laatste videotheek stopt: 'Het was een middelvinger naar de vooruitgang' even ook de link lezen
TurfGraver
een week geleden
Ja die bestaan nog.
http://www.midwaystore.nl/portfolio-posts/videotheek-midway/
Thecis
een week geleden
Bovenaan het artikel staat een datum. 09 januari. Er staat alleen geen jaartal bij.
ronron1212
een week geleden
Het was bijna een wonder hoe de videotheek in Raamsdonksveer wist te overleven. Jarenlang hield de vestiging als een soort Asterix-dorpje vol, naast de grote jongens als Netflix en Videoland. Eind deze week valt het doek dan toch echt. Het gaat zover bekend om de laatste videotheek van Brabant. "Anders moet er geld bij", zegt eigenaar Jacco d'Haene teleurgesteld.

Antwoorden (1)

Ja, er zijn nog een paar over in ons land, volgens https://www.nporadio5.nl/fragmenten/bertop5/4a41ee2e-bfe2-4cd4-b1ae-138381b1bc0e/2024-01-10-en-weer-een-videotheek-minder-toch-zijn-er-nog-liefhebbers-van-videotheken op 10 januari 2024.
een week geleden